2014. május 25., vasárnap

5.fejezet She Looks So Perfeckt

Az ajtóban a testvérem állt. Barna haja rendezetlen volt, a szeme boldogan csillogott, egyszerű kockás inget viselt, egy rövid farmerrel, és egy sport cipővel. Félre álltam az ajtóból így betudott jönni. A táskáját lerakta én pedig a nyakába ugrottam.
- Szóval még mindig rózsaszín vagy. - jegyezte meg, mire bóligatok.
- Te pedig még mindig átlagos vagy. - jegyzem meg, újra megölelem mivel már nagyon hiányzót.
- Kérsz valamit? - kérdezem, mire  a fejét rázza. A táskáját felviszi a vendégszobába, én pedig addig lent maradok. Töltök magamnak egy vizet, és azt iszom. Hallom Jake jön le a lépcsőn. Belép a konyhába majd  felül a pultra, és engem nézz.
- Miért vagyok ennyire érdekes? - kérdezem
- Nem látszik rajtad, hogy drogozol. - jelenti ki, mire gúnyosan felnevetek. felhúzom a pólómat, hogy milyen sovány vagyok.
- Látod, látszik. - mondom gúnyosan mire magához húz és megölel
Megszólal a csengő. Elindulok az ajtó felé,  de a tükör előtt megállók és megnézem hogy nézek ki és jelentem tökéletes  vagyok. Kinyitom a ajtót és Luke áll mögötte. Fekete farmert visel aminek a térde ki van szakadva, ehhez egy fekete felső társul egy fehér converssel, és ha eddig nem ájultam volna el, az ajtófélfának dőlt, és mikor ajtót nyitottam felnézett az alsó ajkát beharapva.
- Megölsz, Lucas. - közlöm vele mire magához húz és megcsókol. Érzem a fémest íz a számban ami a percingjétől van, a kezeimet  a nyakába akasztom, ő pedig közelebb húz magához.
- Khmmm - köhög erőltetetten a bátyám
Erre elszakadunk egymástól, Luke átnézz a vállam felett  majd mosolyog és int a tesómnak.
- Mennyünk hozzánk, kérlek - nézz rám, erre bólintok - itt megvárlak
Bemegyek a szobámba majd bepakolok holnapra ruhát és lemegyek. Elköszönök a tesómtól, és odamegyek Luke-hoz. Megfogom a kezét, ő pedig elveszi  a táskámat. Megyünk és beszélgetünk mindenről, míg végül megérkezünk a házukhoz. Köszönök a szüleinek, majd felmegyünk a szobájába ami tipikus srác szoba, a falak kékek középen egy ágy mellette az éjjeli szekrények, balra a szekrényei és a fürdőbe vezető ajtó van, míg jobbra az erkély ajtó.
- Jöjj beljebb - kéri, én pedig eleget teszek a kérésnek. Lefekszem az ágyra ő pedig mellém, oldalra fordulok és nézzem őt. Ő is rám nézz és csak így fekszünk, hihetetlen hogy ez a srác belém szerelmes. Belém  a csajba akit senki sem szeretet soha. Elmosolyodik majd felül
- Lemegyek kajáért - mondja
- Én meg fürödni - mosolygok rá - kérhetek egy pizsit?
- Adom is - áll fel és odamegy  a szekrényéhez és kihúz egy American Apparel alsónadrágot és egy Marveles felsőt. Elmegyek fürödni, és megmosom magamat az ott lévő tusfürdővel. Felveszem a kapot ruhákat majd kimegyek. Mikor belépek  a szobába Luke már piszibe van ami nála csak egy nadrág. A babzsákjában ül és gitároz. Mikor észrevesz int, hogy üljek oda, és énekelni kezd. A dal nagyon szép, és Luke-nak is csodás hangja van.
- Mi a  címe? - kérdezem mikor vége a dalnak
- She Looks So Perfeckt - mosolyog én pedig az ölébe ülök. Megcsókolom, majd a mellkasára hajtom a fejemet.
- Szeretlek - suttogja
- Én is szeretlek -mondom majd felkap és az ágyra fektet ő pedig mellém fekszik, és átkarol.
- Énekelj valamit - kérem, és elkezdi énekelni a She Looks So Perfecktet. Boldogan alszom el a karjaiban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése