2014. május 17., szombat

4.fejezet A fogadás

1 hét telt azon bizonyos este óta. Nem is tudom mit érzek. Ashton szóba sem áll velem, de néha rajta kapom hogy engem nézz. Amit Luke-ról mondott még kicsit zavar, d e én bízok a barátomban. Anya még alszik mikor felkelek. A fürdőbe lezuhanyzok majd sminkelek. Egy farmert veszek fel, egy has pólóval amire egy kockás inget veszek. A bakancsomat felhúzom a lábamra. A hajamat kifésülöm, a táskámat a hátamra veszem, és elindulok gyalog. A suli nincsen messze, de közben elég sok osztály társam háza előtt el kell haladnom. Ezt pedig nem túl szívesen teszem. Nem is tudom mit érzek mikor Ash-ék háza előtt megyek el. Az iskola előtt ott vannak a barátom, odaszaladok Luke-hoz aki egyből megcsókol és megdicséri a külsőmet.
- Mivel kezdesz? - kérdezi
- Angol, Mr. G-vel - válaszolom
- El ne késs - mosolyog, én is mosolygok rá majd megpuszilom. El sem hiszem,hogy ez a srác velem jár.
Elindulok órára, hogy időben odaérjek és ez sikerül is. Leülök a leghátsó padba, előveszem a tankönyvet. A tanár bejön de nem nagyon érdekel. Előveszem a könyvemet majd az kezdem olvasni. A tanár észre veszi de nem érdekli. Mikor csengetnek, elindulok a következő órámra.


*~* 

- Szünet után lesz még órád? - kérdezi Cliff 
- Aha, lesz egy töri -válaszolom 
- Az nagyszerű - válaszolja majd megpuszil és fel ül 
- Este...átjössz? - kérdezem mosolyogva majd neki dőlök 
- Aha, hiszen péntek van - mosolyog és megfogja a kezemet.
- Képzelem mi lesz ott - mondja Mason az arcán pedig perverz mosoly van
- Nem mindenkinek azon jár az esze - közlöm vele, mire Luke a nyakamba fúrja a fejét, és érzem, hogy röhög. Én is mosolygok.  Harapok még egyet a szendvicsemből majd elteszem. Luke leveszi a fejét  a vállamról majd felállók.  Ő is fel áll és megfogja a kezemet.
- Haza mész? - kérdezem
- Nem, megvárlak - mosolyog és magához húzz
- Miért nem a ti osztályotokba mentem? - teszem fel a költői kérdést
Erre megcsókol. Érzem, hogy mindenki minket nézz, de nem érdekel. Most nem.
- Szeretlek - suttogja
- Én is - mondom
Ezután kiveszem a kezemet az övéből majd elindulok. Leülök a helyemre Ashton mellé, aki már ott van, a barátnője pedig az ölében. Johnsohn Ash hajával játszik, milyen nevetséges a csaj. Ha tudná Ash miket mondod nekem. Előveszem a könyvemet, majd kényelembe helyezem magam ami annyit tesz, hogy leveszem az inget, és a derekam köré tekerem. A hajamat kiengedve hagyom, a lábaimat pedig fel teszem az asztalra. Egy tantárgy van amiből jó vagyok az pedig a töri. Szeretem a tőrit. Nem tudom, hogy miért de érdekel. Becsengetnek én pedig leveszem a lábamat az asztalról. Evelyn leül a helyére, de menés közben a seggét riszálja. Szánalmas. Miért  ebbe az osztályba kerültem? Mr. G. bejön majd odaáll a tanári asztal mellé.
- Akkor ma kihúzzátok az éves feladatotokat - jelenti be
- Nem lehet választani? - kérdezem
- Nem Miss Wild de maga nem is nagyon szorul rá - jegyzi meg
- szerintem a húzást kezdje Mr.Irwin  - jelenti be, Ashton kimegy, én pedig szorulok hogy valami jó témát húzzon. Belenyúl a kalapba a fejét elfordítja húzás közbe. Mikor meg van a papír kinyitja, és bejelenti
- Amerikai polgár háború
- Igen! - kiáltok fel hangosan mire a tanár mosolyog de a fejét csóválja
- Bocsánat Mr.G - kérek bocsánatot
- Menjenek a könyvtárba - ad parancsot
Elpakolok, és a táskát a hátamra veszem majd elindulunk.

*~* 



-  Nem Florida benne volt ebbe az egészbe - erősködök
- Nem volt benne spencer - veszekszik
- Nézzük meg! - jelentem be,
- Várj előtte fogadjunk! - mondja Ash
- ok. Ha, én nyerek 1 hónapig a a csicskám leszel
- Ha én nyerek, megcsókolsz - mondja
- Benne vagyok - fogok vele kezet. Tudom, hogy én nyerek. De igazából ha veszítenék se lenne olyan rossz. De nem erre nem gondolhatok.
 beleolvasok egy ilyen témájú könyvbe és meglátom ott Floridát. Megmutatom Ahton-nak aki nem örül ennek, de elfogadja. Gúnyosan felnevetek, mikor látom ahogyan mérgelődik.
Csengetnek.
- Holnap délután folytatjuk? - kérdezem
- Aha, nálunk? - kérdezi, erre bólintok.
Elindulok, és Luke a suli előtt vár.  A karjába vetem magamat majd elindulunk először hozzám.

Mikor a házunk elé erünk megcsókol majd azt mondja nem sokára jön. Bemegyek és anyám a nappaliban ül. Készülődik ez elárulja, hogy menni készül.
- Hová mész? - kérdezem
- Vásárolni, este majd jövők - közli és felvesz egy balerina cipőt
- Luke átjön - jelentem be
- Nagyszerű, egyetek majd valamit - mondja majd felkapja a táskáját és elmegy. Néha kedves-néha nem. Nem sokára vége ennek az egésznek mivel már nincsen sok és értségízek. Felmegyek a szobámba, és ott kapok egy üzenetet.

Holnap nálunk ebédelsz? - Ash 
Ha nem gond - Spenc 
Nem - Ash 

Ezután lerakom a telefonomat. Átveszem a nadrágomat egy leginsre. Most csengetnek. lemegyek és kinyitom az ajtót. De nem Luke áll ott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése