2014. május 5., hétfő

3.fejezet Irigyellek

Éppen Ashton-t próbálom berakni a kocsimba elég kevés sikerrel.
- Igen! - kiáltok fel mikor végre sikerül
Beülök előre és imádkozok, hogy ne állítsanak majd meg. Miközben kiálltam a pakolóból egy autó hirtelen elém termett a semmiből, én fékeztem de a fékezés hatására Ashton előre esett. Elég vicces látványt nyújtott ahogyan a légzsák tartóján feküdt és a nyála folyt. Hangosan felröhögtem de nem ébredt fel. Mivel nem lakom messze a partól így hamar haza értünk. Nagy nehezen kivettem a kocsiból majd bevittem és leraktam a kanapéra. Lehúztam a szobámból egy plédet és betakartam vele.
Elindultam a szobámba ahonnan lehoztam egy bugyit és a pizsimet. Levettem magamról a ruhákat majd a bikinit és beálltam a zuhany kabinba. Megengedtem a vízet de előtte felkötöttem a hajamat a csuklómon lévő haj gumival. Megengedtem a meleg vizet és hagytam had folyón rám. Az üveg már párás volt így gondoltam írók bele valamit. Az ujjammal rajzoltam egy Luke felíratott majd azt körbe rajzoltam egy szívvel. Aztán beleírtam azt, hogy Mrs.Hemmings. Mikor már meguntam ezt a játékot magamra kentem a fél doboz tüsfürdőt. Kinyúltam a törölközőért, de ekkor hallottam hogy kinyílik a fürdő ajtó és belép rajta valaki. Az a valaki a wc felé ment majd fölé hajolt és rókázott. Magam köré tekertem a törülközött, a hajamat leengedtem majd odamentem a fiúhoz. A hányás végén Ashton leült a földre a wc elé, és engem nézett.
- Mit nézel ennyire rajtam? - kérdeztem
- Semmit - mondta de hallottam a hangján, hogy zavarban van
- Nem hited volna, hogy ilyen vékony a drogos ribanc? - kérdeztem gúnyosan
Erre csak rám nézett, majd kajánul elmosolyodott.
- Nem. Irigyellek Spencer. Irigylem a szabadságodat. - jelentette ki
- Nem vagyok szabad, Ashton
- De az vagy. Szabadabb mint én az biztos. Tőlem mindenki azt várja tökéletes legyek. Te pedig lehetsz drogos, lehet a hajad színes, csinálhatsz bármit rád nem néznek majd ferdén - mondta halál nyugodtan
- Lehet, hogy szabad vagyok, de nem ilyen áron akarok az lenni - nézzek rá
Erre nem válaszol. Végig nézzek rajta. Mindig mosolyog de ez most nem igaz rá. Szökés barnás göndör haja most rendezetlen, a szeme nem csillog csak nézz előre, gyönyörű szája van olyan amilyet bárki szívesen megcsókolna. Ha előbb ismerem meg mint Luke-ot talán még jártam volna is vele. A lábunk összeért amitől jól eső borzongás fut végig rajtam. Rám nézz. Végig mér mire én is magamat és csak akkor esik le mibe vagyok még. De nem érdekel sosem voltam szégyenlős.
- Ha megcsókollak megversz? - kérdezi  a hangjában némi vággyal
- Igen ,megverlek  - válaszolom egy kissé bunkón - van barátom
- Oh tényleg! - kiált fel cinikusan - ha ezt Hemmings hallotta volna. Csak egy baj van szivi, ő nem ilyen hűséges.
- Hidd ezt Irwn - morgom majd felkapom a ruhámat és kimegyek de utánam szól.
- Nem érdemel meg téged Spenc! - kiabálja kedvesen. Nem cinikusan vagy gúnyosan.
Nem ez nem igaz. Én nem érdemlem meg Luke-ot. Ohh túl jó pasi hozzám és ezt mindenki tudja. A szobámban felöltözöm. Lefekszem az ágyamba de nem jön állom a szememre. Már elmúlt nagyjából a drog hatása, így nem is értem miért. Zavarnak Ashton szavai Luke-kal kapcsolatban. Mindenki ezt hiszi, biztos ez az új pletyka, de nem érdekel. Mikor rájövök, hogy ebből nem lesz alvás így elkezdem írni holnapra a házit, egy  évbe egyszer én is megírhatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése