2014. június 8., vasárnap

6.fejezet Csók

Nagyon köszönöm a 9(!!!!) feliratkozót, nagyon sokat jelent ez nekem, ha kérhetlek titeket írnátok nekem komikat? A részben van egy Spencer és Ashton pillanat is.
Jó olvasást: Ani.



Hétfőn korábban kellek mint szoktam ami annak köszönhető hogy valaki levert valamit majd kiabálást hallok. Jake  még mindig itt van és azóta valahogy boldogabb vagyok, az életem teljes lett. Lemegyek a nappaliba ahol Jake és anyám kiabál.
- Csodálkozol, hogy a lányod drogos, te is az vagy?! - kiabál Jake
- Kit érdekel a véleményed, Wild? - kiabál
Nem látnak engem, de ez pont nem érdekel, közbe szólok.
- Jake, neked mi a fasz bajod van? Mert anyán már meg sem lepődöm. - jelentem ki
- Spenc.....- mondja Jake, de én vissza megyek a szobámba majd elmegyek és megfürdők. azután a szobámba megyek ahol egy fekete szoknyát veszek fel, egy fehér I LOVE MY BOYFRIEND  feliratos felsőt veszek fel. A fürdőbe sminkelek és összefogom a hajamat. Felveszem a bakancsomat, felkapom a táskámat majd elindulok.

Az iskola előtt még nincs senki, így felmegyek a terembe ahol csak a kockák vannak, így leülök a helyemre. Előveszem a könyvet amit éppen olvasok, és olvasom.  Nemsokára megjelenik a suli ribanca és a ribancai. Evelyn leül elém majd a haját kezdi tekergetni, és közben rágózik. Nemsokára megjelenik az ajtóban Luke. Odajön hozzám lehajol majd megcsókol. A kezeimet a nyakába akasztom, megfog majd felültet a padra. Nemsokára Ashton jelenik meg aki beszól nekünk valamit amit persze Luke nem hagy szó nélkül. Utoljára megcsókolom a barátomat.
- Tetszik a pólód - súgja a fülembe majd kimegy.
Érzem, hogy valaki nézz és igazam is volt. Ashton engem nézz.

Ebéd szünetben Ash méghozzá a kajámat majd megy is tovább.
- Hallod, El mi ez, hogy Irwin kaját hozz neked? - kérdezi Cliff
- Tudja Michael Clifford ezt hívják fogadásnak - válaszolom
Luke leül mellém majd átkarol és harap egyet a szenyámból, én pedig veszek a sült krumplijából
- Megvárjalak? - kérdezi
- Nem kell, mehetsz haza - mosolygok rá, mire megpuszil
- Szeretlek - súgja a fülembe, én pedig a pólómra mutatok.
Megszólal a jelző csengő mire idehívóm Ashton-t, és odaadom neki a táskámat. Mellette megyek, és érzem hogy mondani akar valamit de nem mondja egészen a terem ajtóig.
- Lesz nálam egy buli ma este, gyere el és hoz akit akarsz - mondja
- Én a te bulidra? - kérdezek vissza mire bólint.
- Ott leszek - válaszolok, és bemegyünk a terembe. A táskámat lerakja a helyemre és ő is leül mellém.
A terembe bejön az ofőnk vagyis Mr.G.  a töri tanárunk.
- Szóval, csütörtökön osztály kirándulás - mondja -  kötelező és a B.-s osztállyal megyünk
Ennek én a többiekkel ellentétben örülök. Mr.G. kioszt ezzel kapcsolatos papírokat majd még beszélgetünk iskolai dolgokról. Mikor csengetnek Ashton-nal egyszerre megyünk ki.
- Csicska hazaviszel? - kérdezem
- Persze - mosolyog majd beülök a kocsiba. Bekapcsolom a rádiót ahol Green Day megy.  Nem mondd semmit csak vezet. Mikor megérkezünk hozzám, leparkol, én pedig már szállnék ki, de ő akkor az ölébe húzz. A szemébe nézzek amikben elveszek. A fülem mögé tűri az egyik haj tincsemet, mire én elmosolyodom. Beletűrök a hajába. Ő egyre közelebb hajol és akkor megérzem. A szája  a számhoz ér. Hirtelen pillangókat érzek a hasamban, jóleső áram ütés fut végig a testemen.  És akkor eszembe jut Luke, ő nem csalna meg.
- Nekem ez nem megy - mondom
- Spenc......sajnálom - mondja
Én gyorsan kiszállok. Mikor bemegyek anyámmal találom szembe magamat.
- Mondtam, hogy egyszer megcsalod - jelenti ki
- Nem csaltam meg.....nem feküdtem le vele - jelentem ki
- Olyan vagy mint én - mondja és bemegy a szobájába ahol  meglátom hogy ott van a "vendége".
Felmegyek a szobámba ahol egyből előveszem azt a bizonyos fehér port. Egy tükörre teszem a fehér port, majd elkezdem azt szívni. Hirtelen egyből lazának érezem magamat. Ezután kimegyek az erkélyre majd elszívok egy joint-ot is. Felhívóm Luke-ot de a mobilja ki van kapcsolva. Bemegyek a fürdőbe és látom, hogy a szemem bevérzett. Lefürdőm majd sminkelek és felöltözök majd elrakom a drogjaimat, felveszem a magassarkúmat és elindulok, beszívva. Akkor még nem tudtam, hogy  az a buli az életemet fogja befolyásolni.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Várom a folytatást :)
    És itt vár egy kis meglepetés: http://assassination-of-my-life.blogspot.hu/2014/06/masodik-dij.html
    xxx Zely

    VálaszTörlés