2014. április 26., szombat

2.fejezet A parton

- Istenem! A kurva életbe! - kiáltottam fel mikor a kép a lábamra esett. Felvettem és megnéztem. A bátyám volt rajta, és én. A bátyám Jake. Jake Wild. 20 éves apa első házasságából,és ezt a házasságot tette tönkre anyám. Jake meg én nagyon jól kijövünk,nem érdekli hogy mi vagyok,ő így fogad el..
A telefonom jelzett

Luke: Ma nem tudok átmenni anyám nem enged
Én: Holnap reggel

Visszaraktam a képet a helyére, majd a szobámba mentem. Felvettem egy lila bikinit erre pedig egy hosszú fekete ujjatlan inget. A táskámba raktam törülközött. Felvettem a bakancsomat,levetem a kocsi kulcsot majd elindultam.
Küldtem egy üzenetet Michaelnek miszerint 15 perc és  náluk vagyok megyünk a partra.


- Na mizu? - kérdeztem miközben kikanyarodtam
- Semmi,akkor az iskola örömére megyünk a partra? - kérdezte röhögve
- Nem, van nálam jó anyag és fürödni akarok - mondtam boldogan
- El - kezdte a becenevemen amit csak ő használhat - előttem nem drogozol, max.cigizel és ihatsz de nem drogozol
- Cliff, ne már - nyafogtam
- Nem érdekel, Luke-kal drogozhatsz de velem nem - szögezte le
- Akkor  iszunk  - mosolyogtam  és leparkoltam egy Jeep mellé
Kiszálltam ahogyan Cliff is tette. Bezártam a kocsit és odamentem a haverokhoz.
- Szasztok - köszönt Mike - hoztál anyagot Spenc?
-  ja de Cliff előtt nem lehet drogozni
- Ne má' haver - nyafogott most Mason
- Srácok nyugi 1 óra és haza megyek - jelentette be Cliff az öröm hírt
Levettem a ruháimat,és letettem azokat Mike mellé. Előre néztem ahol megláttam az óceánt. Srácok szörföztek lányok pedig vágyakozva nézték őket. Ezen miért nem csodálkozom? Minden srácnak jó  ausztrál szokás szerint kockás hasuk volt. A lányoknak pedig kiváló alakjuk van. Minden ausztrál csajnak. Kivéve engem. A melleim kicsik, igaz sovány vagyok de korosan sovány a drogok miatt,a lábaim egész normálisak. A fiúk általában 3 dolog miatt néznek meg. 1. A hajam ami színes 2. A seggem legalábbis Luke szerint jó a hátsóm 3. Luke. Mindenkinek rá van írva az arcára,hogy ez a csaj hogy járhat ezzel a sráccal.
Elindultam a víz felé. Kint álltam a parton a lábamat itt-ott érték a partra lökő hullámok. Levettem a csuklómról a haj gumit  majd felkötöttem kontyba a  hajamat. Bementem a vízbe és  a víz már combig ért mikor megéreztem egy kart a derekamon. A kéz tulajdonosa belepuszilt a nyakamba majd az arcomat csókolta én pedig mosolyogtam közben.
- Csókolj meg! - kértem meg a barátomat ő pedig megtette ezt. Mikor a szám a szájához ért valahogy boldogabb lettem. A karja a combom alá nyúlt én pedig ráugrottam a derekára. A karjaim a nyakában pihentek ő pedig a seggem alatt tartott.
- Szobára - kiabált nekünk egy éles vinyogos hang.
Evelyn ribanc Johnsohn.
Leszálltam Luke-ról és elindultam felé. Luke megfogta a kezemet de én kitéptem a szorításából azt. Elindultam a kurva felé. Mikor odaértem már ütődtem volna de egy srác lefogott és maga felé fordított. Tyler naonswagvagyok Lincoln. Szégyen hogy ez a vezeték neve. A kezeit a seggemre tette én ütődtem de mivel vas ággyal vagyok 45 kiló nem volt sok esélyem. Kiabáltam Luke-nak, hogy  segítsen . De a parton csak röhögtek. Mikor a srác megcsókolt volna jött a barátom akitől egy elég nagy jobb horgot kapot. Eddig mindenki röhögött egy srácot kivéve. Ő most röhögött. Johnsohn-t karolta át.
- Azt hiszed kéne valakinek a drogos csajod,Hemmings - emelte ki Luke vezeték nevét
- Neked is kéne,bár neked ott a kurvád,Irwin - szólt vissza Luke és kiemelte Ashton vezeték nevét. A pasim felkapott és kivit a partra.   A parton letett a cuccaim mellé.  - Haza kell mennem - súgta a fülembe
- Kell cucc? - néztem  fel rá
- Ja - puszilt meg
Benyúltam a táskámba és kivettem 3 joint-ot.  A barátom kezébe nyomtam aki ezt boldogan elfogadta. Bánatomra felvette a pólóját és az éppen menni készülő Cliff mellé. Köszöntek nekünk majd elindultak.
Elővettem a táskámat majd kiosztottam mindenkinek a saját anyagát.

*~*

- Megdugtam Evelyn Johnsohn-t- jelentette ki Mason  a heroin mámorában
- És milyen volt? - érdeklődött Mike
- Kurva jó. Hallod én oda megyek a csajhoz - állt fel  és elindult a "menők" táborához. Mindenki rám nézett olyan menny utána nézéssel. Felálltam és mentem utána. Mikor a táborhoz értünk  Ashton beszólt nekem. De nem érdekelt. Ideállt elém és megláttam a szeme bevérzett és nem józanság  volt a tekintetében. A száját már beszédre nyitotta de a szeme  fennakadt és előre dúlt.



.

9 megjegyzés:

  1. Merlin szakállára!
    Először: A dizájn borzasztó. Nem tudok figyelmesen olvasni egy blogot, ha a kinézete szörnyű.
    Másodszor: Az egy dolog, hogy nem ismered a magyar nyelvtant (annyi hiba van benne, mint óceánban a vízmolekula), és ezért nem tudom beleélni magam a történetbe. De, hogy még olyan dolgokat is említettél benne, amiktől a (sűrű) hajam is kihullik, az a másik fele. Azokra gondolok, hogy nemes egyszerűséggel kijelenti Elinor (aki Spencer), hogy az anyja egy repedtsarkú útszéli finoman szólva, a történések nincsenek részletezve, a párbeszédek abszurdak, etc. Néhány mondat nem értelmes! De leginkább ajánlom figyelmedbe a Magyar Helyesírás Szabályait-> A toldalékok írása, 39. szabálypont. Olvasd át többször a részeket, mielőtt kirakod őket, az ég szerelmére!
    Harmadszor: Ha már 5sos-es blogot írsz, amiben Luke és Ash van előtérben (yeah), akkor legyen igényes! Látnék jövőt ebben a blogban, de ilyen módon "tálalva" inkább nem iratkozom fel, mert minek... A cím lopást meg sem említem (mindenről tudok)...

    VálaszTörlés
  2. 1. Köszönöm az " épitő" kritikát
    2. A "hibákat "láttad az 1. Fejezetben is akkor minek iratkozztál fel?
    3. A drága isten tudja kidnek is elmondtam, hogy nem is ismrtem a blogját! Egy címet lopni se lehet mivel több ezer ugyan olyan nevű blog van...... és a sztorit ő lopta egy könyvből szóval ........

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Àllitólag mi ezt már befejeztük,nem?
      A példaképem mondta egyszet hogy egy tigrist nem bànthatnak a bárányok
      UI: téged miért nem talált meg Ted Bundy?

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Kedves Anett!
    Hagyd a fenébe nekem nagyon tetszik a blogod ugy ahogy van. Igaz vannak benne hibák, de azokat kilehet küszöbőlni, ha mondjuk Word-be írod meg :) . Szerintem jó a blog, nem tudom, hogy az első-e vagy nem, de biztos, hogy kezdő vagy még.
    És most szólnék az első komizóhoz is.
    Ha nem tetstik a blog (kedves első komizó), akkor ne olvasd és ne bánts az íróját :). Semmivel sem vagy jobb nála, hogy kioktasd, mert igen ez az volt. Szépen is el lehet mondani, mert ő is ember és vannak érzései! A címről meg annyit, hogy én is olvasok blogokat és rengeteget láttam aminek ugyanaz a címe. Ennyi. Vannak olyan emberek, akik úgy kezdenek blogot írni, hogy még egy kicseszett címet sem tudnak kitalálni! Itt most egyszerű véletlen történhetett. A helyesírási hibákról meg csak annyit, hogy én sem vagyok jóbennük. És akkor mi van? Ezért még nem kéne ennyire kioltani szegény lányt!

    És most újra hozzád Anett.
    Mint látom te ezt jól kezelted, és inkább vetted építő kritikának, mint sem köcsögségnek. :D Ilyenkór emeld fel a fejedet, mert leesik a koronád királylány ;).
    Csókol:
    ~Gabrielle Contu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gabrielle!
      Igen, ha wordbe írná (ami szerintem nem feltétlen szükséges), akkor kevesebb lenne a hiba. DE ha Chrome-t használ, az is kiírja, vörösen húzza alá a hibás szavakat. Ha bloggerba gépel, a legjobb, ami segíthet neki.
      Azért olvastam el, mert láttam, hogy 5sos, Luke, Ashton és akkor örömködésem közepette beleolvastam. De, mint tudjuk, csalódnom kellett. A negatív vélemény is vélemény, különben enélkül hogyan fejlődne? Sehogy. Annak ellenére, hogy negatív, neki pozitívan hathatna, mert arra sarkallja, hogy építse a képességét.
      Nem akarok felvágni, mert nem szokásom, de ha már kismillió elismerő véleményt kaptam a saját blogomra, akkor ebből a szempontból igenis van jogom ahhoz, hogy segítsek Anettnak. Kezdő, én viszont már messze nem vagyok az. Érthető, hogy szükségesnek éreztem megírni a kommentet. Szóval nem "kioltás" volt, hanem TANÁCS. És, ha már itt tartunk, elég finoman fogalmaztam, mert más az én helyemben nem lett volna ilyen higgadt, tekintve, hogy konkurencia.
      Remélem világosodott a helyzet.

      Törlés
  4. Félreértés ne essék, Anett! Nem iratkoztam fel soha. Csak annyit írtam, hogyha külalakra tűrhetőbb lenne, meg az egész kivitelezése, feliratkoztam VOLNA, de sajnos maga a történet ilyen módon, ízléstelenül van írva. Ha szépen fogalmaznál, csodákra lennél képes. Feltéve, ha szabadidődben olvasgatnád a Magyar Helyesírás szabályait...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tanácsot és ha megkérhetlek többször is benézel hogy van-e fejlődés?

      Törlés