2014. december 20., szombat

Írói Utószó

Sziasztok!

Először is egy-két szót a blog eredményeiről mondanék.
10.599  oldalmegjelenitésem van/volt. 23 bejegyzés, és 23 rendszeres olvasó. A  legtöbbet olvasott fejezet az 1.fejezet a maga 455 megnyitásával.

Aztán pedig a történetről beszélnék. Spencer karakteréről annyit tudtam, hogy nagy fejlődést szeretnék neki, az akartam felnőjön a történet végére. Luke tragédiája volt az egyetlen amit még előre tudtam, de persze sok variáció  volt, de ez tűnt a legtanulságosabbnak. Aztán ami Ashton-nal történik, az, hogy gyereke lesz azt sem tudtam az utolsó pillanatig összeakartam őket hozni, Spencer-rel de aztán elvetettem, mert Luke-al szembe nem tartottam fernek. Ott van még nekünk Mikey aki Cliff beceneven van benne a sztoriban, róla azt kell tudni, hogy az utolsó pillanatban Ashton után ő jutott eszembe mint lehetséges pasi jelölt, de azt azért vettettem el mert ő Michael a srác aki a legjobb barát volt mindig is, Calum pedig szóba sem jött, Cal ebben a blogban valahogy annyira nem kapott szerepet, de majd a következőben. Aztán ott van a blog utolsó mondatában Evan Matthews. Mr. Matthews ötlete nem tudom honnan jött, de gondoltam adok Spencernek és nektek valakit, hogy itt van és képzeljétek merjetek tovább gondolni, hogy vajon meddig mentek el. De ki tudja? Lehet, hogy egy kicsit megismertetem veletek Evan-t és kap egy novellát vagy akár egy blogot.

Elég sok blogom van volt és is, de talán eddig valamiért Spencert tudnám elképzelni mint barátomat. A véleményeink néhány dologban egyeztek, de a legnagyobb dologban a drogban, viszont nem! Fiúkkal pedig nem tudom, Lukeot egy kicsit így képzelem el egy kapcsolatban,

És így a végére, a legtöbbet írás közben az Amnésiát hallgattam.  És a következő blogom főszereplője Calum lesz.  Azért ő mert ebben nem kapott olyan nagy szerepet míg a többi fiú igen. A blogra  valószínűleg Január 1-jén fog felkerülni a prológus:) Remélem tetszeni fog majd az is:) És végül úgy döntöttem nem lesz alternatív befejezése a Kedvesemnek... , mert hát végül is "boldogan" zártam le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése