2014. augusztus 28., csütörtök

14.fejezet Ashton......

- Leéretségiztünk, Arthi! - ugrik legjobb barátom nyakába!
- Azért még nem biztos az! - mosolyog rám
- Ó,dehogy nem! - puszilom meg. leveszem a cipőmet és így sétálok Melbourne utcáin. Hónapok teltek el Ashton, Cliff, Luke és Calum nélkül. Ashton az üzenetemre nem írt semmit, de másnap reggel egy nyaklánc volt a postaládában, rajta egy ferde Ash felirat. Ezután újra a droghoz nyúltam,de Arthur  segített. Nem tudom sikerült, e a srácoknak befutni mert a zenei világban nem vagyok otthon. Legjobb barátom kezét fogva megyünk a parthoz. Igaz, szépen vagyunk öltözve hisz' ma volt a szóbelink, Arhur-ral hónapokig erre készültem, és sikerült. Érzem, hogy sikerült. Sikerült bejutnom az Oxford-ra a legjobb felvételivel, a történelem szakra. A hajam még mindig barna, és ez tetszik. Híztam 7 kg is, így végre normálisnak nézek ki és ez tetszik, mindig mosolygok de nem tudják, hogy ezzel a fájdalmamat takarom. Ashton hiánya még mindig felemészt. Nem tagadom Arthur elfeletetti velem őt, azonban éjszaka mikor nincsen velem az álmokat nem tudja elűzni. Minden éjszaka sikítva kellek, mert az álmom nem változik. Luke halála, Ashton egy másik lánnyal van ott, míg én egyedül állok ott, Cliff szánalommal tekint rám, ahogyan  Calum is. A párnám tiszta izzadság.
- Hé, Spenc! - hallom meg legjobb barátom hangját
- Tessék? - nézzek rá
- Mi baj? - kérdezi aggódva
- Tudod te azt - mondom majd a hátára ugrok. Kívülről biztos egy boldog párnak hisznek minket de mi tudjuk, hogy nem vagyunk azok, csak legjobb barátok. Arthi-nak pedig barátnője is van akivel én hoztam össze.
- Spenc, nyugi. 1 hét múlva év záró, megkapod az éretségídet elmondom a beszédet, és utána irány Európa! - mondja, nekem pedig egyből jó kedvem lesz!
- Szeretlek - mondom neki
-  Én is - mosolyog, leérünk a partra. Leveszi a cipőjét, majd bemegyek a vízbe. Letesz a vízbe majd utamra megyek. A vízbe sétálok miközben nézem a gyerekeket, és a tiniket. Mindenki boldog a péntek miatt. A srácok csajoznak a csajok pasiznak. Hátra fordulva meglátom, hogy Arthur barátnője, Nina is megjött és éppen felém néznek. Nina el is indul a barátja mögötte. A lány elém áll és megölel.
- Tudod....Spenc.....eljönnél velem egy koncertre - nézz rám
- Milyen koncertre? - nézzek rá ferdén
- One Direction . - kiálltja
- mennyit fizetsz? - kérdezem
- Elhívlak a Mekibe - kapok választ mire bólintok. A lány a nyakamba ugrik, míg Arthur a fejét csóválja. A lány hazaküld öltözni. Gyalog indulok, sok fiú rám mosolyog de én nem viszonozom azokat. Nekem csakis Ash van a szívemben. Néhány lány megnézi a nyakláncomat de nem értem miért. A lányok jönnek 1D-s pólóban. Hirtelen megszólal a telefonom és Cliff az.
- Szia - köszönök neki boldogan
- Szia, mizu? - kérdezi
- Hiányzol - adok választ
- Holnap Melbourn-ben leszek - mondja, mire boldogan felkiáltok
- 1-kor nálad?
- 1-kor nálam - mosolygok, és leteszem. A legjobb barátom itthon lesz. Boldogan megyek haza. Köszönök anyának aki immáron felhagyott a munkájával és próbál anya lenni. Anya elmondja a menüt én pedig boldogan eszek belőle. Leülök az asztalhoz ő pedig ellém.
- És találtál munkát? - kérdezem
- Igen - mondja- pincérnő leszek
- Az jó - mondom, és felállok elmosogatok majd a szobámba megyek. Lefürdök és hajat mosok. Megszárítom a hajamat, majd kihúzom a szemeimet ajkamra pedig vörös rúzst kenek. Szobámba érve fehérneműt veszek fel majd egy fekete bőrhatású ruhát veszek fel, néhány kiegészítőt, egy piros sapkát, a converse cipőmet, és egy farmerdzsekit, amit nem húzok össze. Lemegyek, kikérem anya véleményét akinek nagyon tetszem. Nina is megérkezik akinek nagyon tetszik amit lát. Felmegyek a táskámért, berakok minden fontos dolgot. Már lépnék ki de meglátom a dalszöveget. Az Amnesia hívogat hogy rakjam el én pedig engedek. Elrakom a szöveget és lemegyek. Nina karon rakod és elindulunk. A belvárosban már sokan vannak és mind a koncertre mennek. A stadion ami ellőtt most az 5 idióta arca van, szinte már tele van. Ninával beállunk a sorba, de mivel  vagy 100-an vannak előttünk elmegyek cigizni. Ez az egy dolog amitől nem tudtam megválni. A stadion oldalához megyek de akkor kiesik a kezemből a cigi.  Ott áll velem szembe vagyis nekem háttal. Ashton Irwin párlépéssel előttem áll. Szememben könnyek gyűlnek, míg Luke velem szemben áll. Nem ismer meg a hajam miatt ahogyan a sapka is takar.
- Szerinted, Spencer itt lesz? - kérdezi Luke, ha tudnád...Lucas. Felveszem a cigimet és elkezdem szívni
- Nem hiszem......de remélem - mondja és  hallom a hangjában a reményt.
- Szia! - köszön nekem Lucas, erre biccentek. Ash is hátra fordul az én szemeimben pedig könnynek gyűlnek.  Ashton szemébe meglátom a felismerést. Visszaszaladok, Nina már fizetne de előveszem az Amnesiát. A nő furcsán nézz rám, de aztán felismeri a dalt a címe alapján. A jegyeket kiadja, ahogyan a szöveget is..
- Menny be! Én hazamegyek, szerintem ezzel a jeggyel találkozni fogsz a bálványoddal- mondom majd elindulok haza, szinte már futok de valakibe beütközöm.


Sziasztok! 
Hogy tetszett? Szerintetek kibe ütközőt

4 megjegyzés: