2014. augusztus 16., szombat

12.fejezet Egyedül....


Sziasztok! 
Hosszú idő után de itt van az új rész! 
Komizzatok, pls! 
Jó olvasást!
Ani


Milyen meleg van itt. Legyezem magamat, de tudom hogy nincsen meleg. Minden összemosódik. Mason sétál el előttem majd egy lány. Meg kell kapaszkodnom különben elesek. Körbe tekintek de senki sem lát engem amit nem is várok el. Cliff foglya meg a vállamat így most ő lesz a támaszom. Valamit magyaráz de nem értem. Utána jön Ashton is. Barátom átkarol.
- Mi baja? - kérdezi Cliff-től
- Elvonási tünetek - válaszolja
Éhes vagyok, de még mindig szédülök. Cliff megfog, de szédülök. Csengett a csengő pedig túl hangos.
- Ez volt az utolsó óránk, vidd le a partra - mondja Michael Ashton-nak. Ash felkap és betesz a kocsiba.
- Szomjas vagyok - mondom mire kapok egy kis vizet. Csak iszom és iszom. Látásom újra tiszta de még mindig izzadok. Ash meg áll a parkolóban majd a partra visz. Letesz egy helyen. Elfekszem a homokba ő pedig mellém.
- Jól vagy - kérdezi mire bólintok, és közelebb megyek hozzá. Odabújok hozzá, ő pedig puszit nyom a homlokomra. Megfogom a kezét, és érzem hogy elalszom, de ekkor meghalok egy hangot. Egy ismerős hangot. Luke és egy lány. Nem érdekel mondom magamnak. Ashton megszorítja a kezemet, mikor megérzem a füstöt.
- Menjünk arrébb - kérem és teljesíti is azt. Így már nem érzem nem hallok hangokat. Csak Ashton és én. - - - Menjünk be - kérem. Ash leveszi a pólóját, ahogyan én a szoknyámat. Pólóban megyek be, míg Ash a nadrágjába. Hátán visz be a vízbe.
- Mindenki minket nézz - mosolygok
- Tudom, de nem érdekel - mondja, mire megpuszilom. Előre húz majd megcsókol. Csókja lassú, nyelveink lassú táncot járnak nekem pedig a hasamban tombolnak a pillangók. Csók után elmosolyodom és beljebb megyünk. Ash letesz a vízbe, én pedig elfekszem. A víz pont jó, itt Ausztráliába valamiért mindig ilyen......jó. Annyira jó. Ash csak áll és engem nézz. Felnézek és meglátom őket, a régi barátaimat. Luke pedig....a én Luke-om egy másik lánnyal cserél nyálat. Ne...ne kérlek ne. Szívem összeszorul és újra darabjaira hullik. Elindulok kifelé Ashton pedig követ. A vízben elesem egyszer, de Ash megfog. Bocsánat kérően nézz rám, mióta elkezdődött minden. Én pedig ezt nem bíróm. Nem akarom ezt, hogy így nézzen rám!  Elveszem a ruháimat de megint megingok, és megcsap a fű illata, szinte már fizikai fájdalmat okozz az a tény, hogy nem szívhatok.
- Hiányzik, mi? - hallok meg egy gúnyos hangot.
- Hadj békén Mason - mondom, de a hangom erőtlen
- Mióta vagy tiszta?
- 2 hónapja - válaszolom
- Az szép - mondja, és gúnyosan felnevet mindenki. Luke-ot nézem ő is engem nézz. Megcsókolja a lányt aki rajtam nevet. Szívem újra darabokra törik. Elindulok hazafelé nem érdekel Ashton...nem érdekel semmi, csak önmagam. Otthon egyből a szobámba megyek, előveszem a fehér kis poromat, a fürdőbe megyek. Egy üveg lapra öntöm a port, őt dollárt veszek a kezembe és szívni kezdem. Az euforikus érzés azonnal megjelenik. Hihetetlenül jól érzem magamat, mintha orgazmusom lenne. Mintha a csúcson lennék. Elfelejtem minden gondomat és csak örülök. Az érzés azonban elmúlik. Aggódni kezdek, hogy mi lesz velem. Mi lesz ha Ash megtudja. Elhagy. Nyílik az ajtó. Szőke hajú fiú leül elém, és kérdően nézz rám. Én azonban sírni kezdek. Jobban mint bármikor. a drog hatása, és ezt ő is tudja. Szemeimet nézi, ő is sírni kezd.
- Sajnálom - mondom
- Én így nem akarlak. Aggódnom keljen mikor fogsz újra drogozni, mikor fogsz meghalni.......mikor mikor omlasz össze teljesen. Vége, Spencer, vége - mondja, én pedig zokogok. Megütöm, verem ahol tudom, lököm, de megy ő magától is. Szobámba megyek és találok egy kis kokaint, extasyt, füvet és LSDt. kokaint felszívom, extasyt egyszerre nyalom le, LSDt egyszerre veszem be. Füvet pedig pipában szívom el. Elvesztettem őt....őt aki mindennél többet jelenetet nekem. Most már tudom, hogy nekem nem Luke kellett hanem ő. Ashton Irwin az én igazim és ezen nem változat semmi és senki. Felveszem a bakancsomat és elindulok. Nem tudom hová megyek, de megyek. Egyszer csak elgyengül a lábam és elesek. fekszem a fűbe, és tudom, hogy hatott. Elsötétül minden. És már csak Calum hangját hallom.

**

- Felébredt - jelenti ki anya 
Őt látom meg elsőnek, hisz' más nincsen is.  
- Ahton - ezt mondom elsőnek, mire könnyek gyűlnek a szemébe. 
- Tegnap elment. - mondja - ő, Luke, Calum, és Michael. Michael tegnap itt volt veled, és egy levelet hagyott itt. Megkapom a levelet. 

Kedvesem.....
Mikor megláttalak az utcán, szíved csak úgy zakatolt, nevemet mondtad, de én itt hagylak. Hogy miért? Mert turnézni megyünk Európába vagyis előzenekar leszünk. Spencer a legjobbakat kívánom neked, remélem az útjaink egyszer még találkoznak. akarom, hogy találkozzanak, hisz' a fenébe is szerelmes vagyok beléd. Lehet, hogy egy bomba vagy ami bármikor robban, de szerelmes vagyok beléd még ha tudom....., hogy esélytelen a mi szerelmünk. Írtam hozzád nem is egy dalt. Remélem egyszer találkozunk majd és akkor el éneklem neked mindet. Mikey-t kértem meg, hogy vigye ezt be hozzád mert én nem bírtalak volna látni. Bocsáss meg...Spencer. Legyél boldog. Szerettelek.....szeretlek....és szeretni foglak! 
Ashton világlegnagyobblúzere Irwin 

Könnyeimnek utat engedek. Nincsenek itt. Megfordítom. Cliff írása, a telefon száma az. Hívj...bármikor olvasom.Nekem csak ők voltak, és ők is elhagytak. Egyedül vagyok. Tudatosul bennem. Nincsen senkim. Egyből a drog jut eszembe. Nem nem szabad, én akkor is erős maradok. leéretségizek, és elmegyek innen.Elmegyek Európába, utazni fogok. Ezt fogom tenni. Megváltozok, egyetemre megyek és boldog leszek, mert ezt akarták. Elhagytak....egyedül hagytak....

2 megjegyzés:

  1. Oh véééégreee új rész! *-* Nagyon megkedveltem a blogodat, és ez a rész is nagyon izgalmas és király! :)

    VálaszTörlés