2014. július 7., hétfő

9.fejezet Én és Ő

- Olyan szép vagy - súgja a fülembe Ashton - el sem hiszem, hogy az enyém vagy
- A tiéd vagyok? - kérdezem
- Csak is - mondja majd megcsókol, a víz még mindig folyik ránk, így a sminkem már valoszinűleg lefolyt, a hajam borzalmasan áll. Ashton hajába túrok, mire ő elmosolyodik.
- Akkor Spencer leszel a barátnőm? - kérdezi
- Igen - súgom neki, mire megcsókol - de van egy feltételem.
- Mi az?
- Egy ideig ez titok lesz, miattad...tudod nem akarom hogy kitagadjanak - mondom
- Ne...- mondja de félbe szakítom
- Vagy ez..vagy csak barátok - mondom mire megadja magát és megcsókol.
- Nekem is vagy egy feltételem - mondja - leszoksz a drogokról
- Ash, az nem olyan egyszerű
- Nekem se hogy ne  csókoljalak meg mikor akarlak. Szóval nincs drog, van Ashton, van drog, nincs Ashton - magyarázza
- Nekem inkább Ashton kell - mondom, mire megcsókol. A hajába túrok és mikor meghúzom, egy nyögést enged ki. Leveszem a pólóját de hirtelen ajtó csapásra leszek figyelmes.
- Istenem! Benn van ez a ribanc! - mondja Johnsohn
- Mindjárt megyek - kiabálom
Ash-re nézek a kezeit teszi ki ezzel jelezve hogy nincsen ötlete. Én felpillantok és meglátom az ablakot mire a fejét rázza. Én pedig bólintok. Feláll a széket odahúzza az ablak alá, és elkezd kimászni. Hirtelen egy puffanást hallok, ezt annak veszem hogy megérkezett. Leveszem a ruháimat és magam köré tekerem a törülközött és kimegyek. A lányok a tv előtt ülnek és valami hülyeséget néznek. Egy fekete fehérnemű szettet veszek fel, fehér átlátszó felsővel, és rövid fekete farmerrel és a bakancsomat kapom fel.  A vizes hajamat megtörlöm, és kimegyek a szobából. A szembe lévő ajtónál megállók és bekopogok. Cliff nyit ajtót majd egyből beinvitál. Egy srác énekel valaki gitározik, és egy dob szerű valami is szól. Cliff leül és a kezébe veszi a gitárját. Calum énekel, Luke gitározik, Ash pedig dob ütővel veri az éjjeli szekrényt. Calum a She Looks So Perfectet énekli. Leülök Ash mellé, és nézem az izmos karját ahogyan dobol.
- Spenc énekelj - mondja Calum mire mindenki rám néz. Luke ad nekem egy szöveget de mind a ketten tudjuk hogy felesleges.
Elkezdem énekelni a refrént igaz a szöveg nekem íródót így kicsit átalakítottam. Alsónadrág helyett, pólót mondtam ami mosolyt csalt a srácok arcára. A dal végén Ash megfogja a kezemet, amitől Luke-nak kiesik a szeme. Cliff mosolyog és leül mellém majd átkarol. Calum elém guggol és a hangomról áradozik, hogy milyen jó meg minden, de a fejemet rázom.
- Te jobb vagy - mondom és megfogom a kezét - de hallgassátok meg Hemmot
A becenevén hívóm, nem Hemmingsnek vagy Lucasnak. Megszorítottam Ash kezét ezzel lenyugtatva őt. megnéztem az időt és már 10 óra.
- Én megyek - mondom. Körbe nézzek és mindenki még mindig engem nézz
- Mi van rajtam? - kérdezem
- Semmi csak Hemmo-nak hívtál - mondja Luke és kaján vigyort fedezek fel az arcán.
- Cal..te nem mész? -nézek le az új haveromra
- Nem..tudod én itt lakom. Egyedül voltam de jött ez a 3 örült, mivel nekik már nem jutott szoba. - magyarázza én pedig bólintok.
Kimegyek de valaki utánam szalad. Luke az. Tudom.
- Lökjed - mondom neki
- Megbocsátottál? - kérdezi szemeiben meglátom a remény Szikráját.
- Nem..és Luke soha nem is fogok - válaszolom majd elmegyek mellette. Bemegyek a szobába ahol  csicska  1. és Johnsohn valami túl nyálas filmet néznek amiben elég durván mutatják a szexet ,a  másik meg a fürdő szoba hangjai szerint fürdik. Észre vesznek de folytatják. A bőröndömhöz megyek és egy piszit keresek de nem találok. Istenem! Kimegyek a szobából és megint bekopogok. Most Ashton nyit ajtót.
- Már is hiányoztam? - mosolyog kajánul és magához húzz
- Igen, és nem azért jöttem - mondom neki - nem hoztam pizsit és Clifftől pólót kell kérnem
- Én is adhatok, Kedvesem - súgja a fülembe
- Mi nem járunk- emlékeztetem az egyességünkre miszerint titkoljuk
Ekkor félre áll és beenged. Megtalálom Michael-t és kapok tőle egy felsőt. Visszamegyek a szobába és örömmel veszem észre hogy már nem dugnak a tévébe. Leveszem a felsőmet és a melltartómat majd felkapom Cliff felsőjét. Leveszem  a gatyámat majd befekszem az ágyamba. Hirtelen a telefonom rezgésére leszek figyelmes.

Éjfél előtt öt perccel találkozunk a parton - A pasid

Ezen felnevetek. A lányok rám néznek de Johnsohn mondd valamit a drogokról majd tévéznek tovább.

Ott leszek - a csajod

Ezután Ashton nem ír. Gondolom nem alszok így telefonozok.

***

- Szóval, Miért vagyunk itt? - nézzek rá 
- Ezért, kedves - felkap majd berohan velem a vízbe. Mennyaszony stílusba visz a vízben. 
- Ashton.....Ash tegyél le!!!! Irwin! - kiabálom. Ő megáll majd elkezd velem forogni. Nevetek. Éltemben végre igazán nevetek. Ash megáll és ő is nevet. 
- Csókolj meg - kérem
Egyre közelebb és közelebb hajol majd az ajkaink összeérnek. Kezeimet a nyaka köré akasztom. Letesz a vizbe a lábaimat a dereka köré fonom, ő pedig megfogja a seggemet és úgy tart. Csodálkozom azon milyen erős, de én pedig nem vagyok túl nehéz. 
- Ezt nem hiszem el! - hallunk meg egy ismerős hangot és a part felé fordulok. Nem hiszem el. Elég sok ember áll ott, de ezek közöl 2 olyan ember volt akiket nem látunk szívesen,de Ő még jobban le volt taglózva mint a másik. Cliff tapsolni kezdett és vele együtt mindenki, Őt kivéve. Ő sírt. És leolvastam az ajkairól, hogy azt mondja "szeretlek". 


2 megjegyzés:

  1. Sose szerettem a fanficokat, de ezt imádom. Nem kicsit. Nagyon. Minél hamarabb a kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor még a tovàbbiakban hogy fog tetszeni!
      Sietek :)

      Törlés