2014. július 12., szombat

10.fejezet Verekedés

Sziasztok! Köszönöm a 12(!!!!!) feliratkozót!
Jó Olvasást!
Puszi: Ani :)



Cliff egyből megölel amikor kimegyünk a vízből. Luke, ő még mindig csak ott áll. Le van taglózva.  Megfogom Ashton kezét, és megrázom a fejemet. Ash magához húz és tovább beszél. Szemeimben könnyek gyülekeznek és bemegyek a szobámba. Leülök az ágyamra majd a fejemet fogom. Én...én nem akarta őt megbántani. Luke. nyílik az ajtó és Cliff jön be. Leül mellém, és átkarol.
- Szereted? - kérdezi
- Igen, Cliff. Tudod hiába tette ezt velem. De Ash-t is szeretem - válaszolom
- Megértelek. Most szakítottam Lunával - közli mire én szorítom meg a kezét.
- Sajnálom - mondom neki.
- Ne sajnáld - súgja a fülembe - lesz egy bandám
- Mi?
- Igen, Luke, én és Cal - meséli - de kell nekünk majd egy dobos de egyenlőre csak mi hárman
- Nevetek? - kérdezem
- 5  Seconds Of Summer - válaszol, mire bólintok.
- Gyere át, legyél Ash-el - mondja és felhúz - ha nem jó vele dobd ki, és legyél újra vele
Ezután otthagy én pedig lefürdök majd felveszem a piszimet. Megmosom az arcomat és hirtelen érzem, hogy elhagyom a kontaklencsémnet. Igen, szemüveges vagyok. Ezt eddig nem nagyon mondtam, de így van sajnos. Mivel nincsen nálam kontaklencse így a szemüvegemet veszem fel. Kimegyek és bekopogok. Cal nyit ajtót, azt mondja Ash a konyhában van, mire én megrázom a fejemet. Útközben megkérdem az ofőt mi a konyha ő elmondja, hogy van a folyosó végén egy konyha diákoknak. Ash ott van vele szembe Nick az egyik haverja. Beülök az ölébe, ő meglepődök de átkarolja a derekamat. Körbe nézek és még Luke van itt, egy lánnyal. Elfog a féltékenység de ő szingli. Nekem is van pasim neki miért ne lehetne csaja?
- Csókolj meg - súgom Ashton fülébe aki nem reagál
- Mondtam valamit csicska - súgom a fülébe, mire már csinálja is. nyelve a nyelvemmel jár táncot. Kezeimet  a nyaka köré fonom így közelebb húzva magamhoz. Kezeit a combomon húzza fel le.
- Szobára, Irwin! - kiabál Luke
- Kuss, Lucas - szólok neki vissza majd leülök az Ash melletti székre. Látom, hogy a pasim előveszi a telefonját. Felém fordítja és benyögi hogy mosoly. A nyelvemet kinyújtom, ő pedig fotóz. Néhány perc múlva pedig kapok egy értesítést.

Az én gyönyörű barátnőm @spencwild :9



odahajolok hozzá, és megcsókolom. Imádom őt. Szeretem. Ash elmegy engem egyedül hagyva vagyis itt van Nick is. Ő egy csajt fűzz gondolom Cal osztályából. Luke még mindig engem nézz. Én nem nézzek rá. Spencer nem nézel rá.  Nem nézhetek rá, különben elsírom magamat. Ashton visszatér, egy kávéval magának nekem pedig egy teával, amit egy puszil köszönök meg neki. leül elém, én pedig a lábamat az ölébe rakom. Ash mosolyog, és engem nézz.
- Mit nézel rajtam ennyire? - kérdezem
- Nem hiszem el, hogy az enyém vagy - súgja
- Hát....pedig elhiheted......miattad fogok elhízni.Most is éhes vagyok. Tudod az egyik tünet aztán majd jön...a többi
- És én ott leszek veled - fogja meg a kezemet
- Köszönöm - mosolygok rá hálásan és most én kapom elő a telefonomat. Veszi a lapot, és már be is pózol.  Mikor a fotó készen van kirakom twittere.

Hogy lehet ez a pali az enyém? Még mindig nem hiszem.


Én nem jelölöm meg de tudja hogy kiraktam. A képet berakom profil képnek, hogy mindig ő nézzen vissza rám. Megiszom a teámat, Ash pedig a kávéját elindulunk vissza a szobáinkba. A szobánk előtt megcsókol, majd elmegy. Mikor belépek Johnsohn egyből nekem esik. Üt és a hajamat tépi. Közben pedig Ashton-ról kiabál.
- Hogy meredted te ribanc?! - kiabálja
- Én vagyok a ribanc - fogom le - tudod ha nem dugatod meg magadat Luke-kal mi még mindig együtt lennék, és akkor Ash nem velem lenne
- Hogy mered?
- Te hogy merted? Egyszer már adtam neked Lucas-ért. Tönkre tettél akkor engem. Nem fogod fel. De ma már Ashton  engem dug, tudod nagyon jól bánik az ujjaival, és a nyelvével. Az sem semmi. Az én nevemet mondja miközben elmegy.......én okozok neki örömet - mondom az arcába mire meg üt.
- Fáj az igazság? Mi van te kevés voltál neki? - röhögök fel mire kapok még egy pofont, de ezt viszonozom is. De én a haját is tépem, ütöm ahol érem. Nyílik az ajtó, és Cliff áll ott. Egyből lefog. Ash jelenik meg aki magához ölel. Aztán jön Cal aki szintén hozzám jön oda. Luke pedig csak áll ott mint egy darab fa. Ash-t ölelem. Eddig nem volt elvonási tünetem, de most előjött. Soha nem voltam ilyen, mert mindig lenyugtatott a drog. A kokain amit Luke után imádtam a legjobban. De ez most változott. Most Ash-t imádom. Aztán jön Luke, sajnálatomra. A srác úgy döntenek, hogy ne aludjak a lányokkal így velük tartok. Viszem a telefon töltőmet, majd megfogom Ash kezét és megyek.  Befekszek Ashton mellé aki átkarol. Hallom mikor lassul a légzése. Luke felé nézek. Ő sem alszik hanem engem nézz. Elfordítom a fejemet. Ashton mellkasára hajtom a fejemet, és én is elalszom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése