2014. június 13., péntek

7.fejezet Minden megváltozik.....

Mikor a buliba értem a hangulat már a csúcson volt. Szemeimmel Luke-ot kerestem, de nem találtam meg így gondoltam felhívóm de megint csak a hang posta kapcsolt be. Elindulok a konyhába hol velem egykorú srácokat találok akik éppen a kokaint akarják felszívni, megjegyzem nem sok sikerrel. Gúnyosan felnevetek, de nem érdekli őket mert csinálják ezt tovább. Töltök magamnak egy kis piát majd kimegyek az udvarra és meglátom Cliff-et. Egyből odamegyek és megölelem őt. Luke-ról kérdezem, de megint csak nem kapok választ. Megint megyek egy kört de most Ash-t találom meg.
- Milyen a buli? - kérdezi és közben mosolyog
- Egész jó - mosolygok rá
- Spenc......bocsánat a délutáni dolog miatt - mondja és közében bűnbánóan nézz rám
- Minden Oké, Ash - mosolygok és adok az arcára egy puszit, majd tovább megyek a pasimat keresve. Ezután beállok táncolni még Mason-nel egy kicsit. Ezután megint bemegyek a konyhába  és töltők magamnak még piát, az ott lévő srácoknak már sikerült használni a kokaint, és már a varászát is élvezik. Gondolom elmegyek a mosdóba mivel a hajam már kezd szétesni. Felmegyek mivel a lentinél áll a sor. Elmegyek egy szoba mellett, ahonnan érdekes hangok jönnek. Abban a pillanatban mikor elmennék a következő szoba mellet kilép azaz ember akit már annyiszor kerestem, de egy gáz van, nem egyedül van. Johnsohn lép ki mellette, aki fehérneműbe van és lehúzza a barátom fejét és csókot lehel az ajkaira. Luke pedig visszacsókol, a kezeit  a derekára rakja, felkapja......itt eltörik bennem valami. Felkiáltok, Luke észre vesz ahogyan Evelyn is aki gúnyosan mosolyog.  Elejtem a poharamat, majd a földre esem. Összehúzom magamat majd úgy sírók. Hogy tehette ezt? Mivel érdemeltem ezt ki? Fájdalmamban felkiáltok még egyszer. Egy kezet érzek meg a hátamon. Felnézek és Őt látom. Gúnyosan rá mosolygok.
- Ne érj hozzám! - kiabálom,és előköm a kezét
- Spenc....-kezdi, de én felállók majd olyan erősen arcon vágom, hogy az nekem fáj, míg neki ott marad az arcán a tenyerem nyoma - Ide figyelj, Lucas! Többet ebbe  a kibaszott életbe ne keress! Hogy teheted ezt? Hogyan? Azt hittem szeretsz! Számomra halott vagy, érted? Én megtudtam állni, hogy ne csaljalak meg, de te? Te nem, és ezért vagy számomra halott!
Ezzel lemegyek és megkeresem Ash-t aki lányok társaságában áll. Odamegyek hozzá, és a fülébe súgom ezeket a szavakat:
- Vigyél...haza...kérlek - súgom
- A csicska szót kihagytad - röhög, de mivel nem röhögök rám nézz. Az arcán látom hogy aggódik. Egyből ellöki a csajokat maga körül, átkarol majd elindul velem. Mielőtt kimennék meglátom Őt. Luke a fal mellet ül, felnézz és látom, hogy ő is sír. Ettől csak még jobban potyognak a könnyeim. Beülök a Ash kocsijába, ahogyan ő is majd elindulunk hozzám.


Másnap akkora fájdalommal kelek mint még soha. A házban csend van. Őrjítő csend.  Bemegyek a fürdőbe ahol meglátom magamat a tükörben. A szemeim bevéreztek mivel  még 2 órája sincs hogy használtam egy kis extasyt. A hajam kócos a sminkem lefolyt. Megmosom az arcomat majd beállok a zuhany alá. Mikor kész  vagyok fehérneműt veszek.  Kiveszem Luke egyik pólóját, beleszagolok és érzem a kölnije illatát. Felveszem majd alá veszek egy rövid nadrágot. Felveszem a bakancsomat, felkapom a táskámat majd elindulok. A suli felé menet meglátom őt. Kockás ing és rövid nadrág van rajta haja felállítva. Ő is észre vesz és látom rajta hogy sír.  Végig nézek rajta újra és akkor észreveszem a tű nyomát a kezén. Heroin? Elindulok az ajtófelé, mindenki engem nézz hogy mikor megyek oda az ex pasimhoz. Ő is ezt várja, de én újra könnyezni kezdek, letörlöm a friss könnyeket, körbe nézzek és meglátom Ash-t. Fekete szakad Nirvanas felső, fekete farmer és bakancs. Odamegyek hozzá és szó nélkül átölelem, és sírni kezdek a válába, ő átkarol.
- Ne enged hogy sírni lásson -súgom a fülébe, mire felkap és elindul velem a terembe ahol letesz a padomra.
- Itt van - súgja mire felnézek, és vele beszélget. A pólómra nézek. Az övé. A kedvence. Odamegyek majd megkocogtatom a vállát.  Rám nézz és a szemében fájdalmat, szerelmet és megbánást láttok.
- Ezt elfelejtettem visszaadni - mondom majd leveszem a pólóját és így csak egy száll melltartóba vagyok felül, a pólót pedig hozzá vágom.
Leülök a helyemre majd venném ki a tesi pólómat, de Ashton egy pólót nyújt ami a sajátja. Rá mosolygok majd felveszem a ruhadarabot. Leülök a helyemre, Luke a kezében a pólóval kimegy  a teremből. Evelyn leül elém, hátrafordul és azt mondja:
 - Így jár aki elveszi más pasiját - röhög fel gúnyosan. Én felállók, elé állók és felhúzom a székről. Majd a padra Lököm és elfekszik én pedig fölé hajolok
- Na ide, figyelj....kurva! Az egy dolog, hogy Luke-ot elveted és ezért elég nagy büntetést fogsz kapni, nem tőlem hanem az élétől. Lehet, hogy nem tőlem de tudom hogy fizetni fogsz. És remélem az élet lesz olyan kegyes és megengedi, hogy végig nézem ezt a bosszút. És ami Ashton-t illeti, nem én vetem el tőled. Ő jött hozzám, de én nem engedtem neki....kurva - mondom neki minden szót szépen lassan.
Ezután felállók leülök a helyemre majd újra sírni kezdek és Ash magához húz. Sírók.....nem hangosan de ashton elégé érezheti.


Ebéd szünetben Ashton viszi a tálcámat. Mindenki tudja kinek a pólója van rajtam. Kimegyek a szabadba de most nem a fa alá, Luke mellé megyek hanem egy asztalhoz. Leülök.
- Itt maradjak veled? - kérdezi a göndör barátom, de én a fejemet rázom
Elkezdem enni a kajámat, és Cliff ül le mellém
- Hogy vagy? - kérdezi
Én csak ránézek
- Oké, hülye kérdés volt - jelenti ki, majd még ül ott de elmegy mivel rájön nem vagyok egy érdekes társaság.
Ezután mivel nincsen órám elindulok  a parkoló felé, hogy Ash hazavigyen de valaki megfogja a kezemet.
Ránézek, de felesleges tudom, hogy ő az.
- Miért vele vagy, Spenc? - kérdezi és a  sírás határán van - miért nem bocsátasz meg? Miért? Spenc én nem voltam magamnál.
- Ez nem mentség, Lucas! ÉS Tudod megbocsátanák ha nem vele csaltál volna meg - köpöm ki a szavakat - és miért Irwin? Mert ő nem bántót soha.
Ezután megfogom Ashton kezét és elindulok vele a kocsijához.

4 megjegyzés:

  1. szia nagyon tetszik a blogod :D siess a kövivel ^^

    VálaszTörlés
  2. Haliii!:D imádom a blogodat egyszerűen nagyszerű!! :) érted? Egyszerűen-nagyszerü!xd nagyon gáz vagyok.... inkább rátérek a blogra! :D nagyon imádom fantasztikusan írsz és huu! Szegény.. annyira sajnálom!:( szemét Luke! De az Ashton édike!:D♥ gyorsan kövivel! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa
      Nagyon cuki vagy, és Luke lesz még rosszabb is

      Törlés