2014. április 20., vasárnap

1. fejezet Az első nap

Előveszem a táskából a tegnap vásárolt kokaint. Hozzá pedig a kellékeket,igaz én nem 100 dollárossal hanem csak 5 dollárossal szívóm fel  és  azt nem dobom ki.
-Elinor!-kiabált anyám, azon a rohadt nevemen szólított! Nem tudja  megjegyezni hogy  Spencer. S p n c e r olyan nehéz ez? Visszaraktam a kokaint és lementem anyámhoz. Most is úgy nézet ki mint mindig. Mint egy kurva. Bár az is.
- Mi van? - kérdeztem unottan a hatás kedvéért még a körmeimet is bámultam
- Ma meg holnap egy ügyfélnél leszek,pénz a szokásos helyén - közölte szárazon és elindult az ajtó felé. Felvette a 10 centis magassarkúját  majd köszönés nélkül eltipegett. Mivel a reggeli drogozásomat elrontották, így vedeltem egy kis Jägert. Felvettem a bakancsomat a hátamra dobtam a táskámat majd elindultam.
Végig sétáltam Melbourne utcáin. Csodálatos meg minden de unalmas. Idén végre elhagyom ezt a por fészket és húzok New York-ba. Ott van minden pia,buli és pasik. Persze dögös ausztrálok itt is vannak. És van barátom. Luke kikúrt szexi Hemmings.  Ő drogozik, drogozik mint én. Együtt szívjuk. Most anyámról szólnék pár szót. Kurva. Csupa nagy betűvel. 13 éves koromig azt se tudtam ki ő.
- Spenc! - kiabált nekem egy ismerős hang
Megfordultam és megláttam őt. Fekete full cap, alatta a haja lelapítva.  Alsó Ajkában fekete piercing. Fekete póló van rajta ami kiemeli  izmos karjait és mellkasát. Fekete farmer, lábát pedig koszos fehér conversbe csuztata. Iskolatáskája hanyagul lóg a vállán. Körbe néztem és láttam,hogy minden làny őt nézi Volt aki megfordult utána és volt aki előröl  stírölte,de egy közös volt bennem és bennük hogy beharaptuk az ajkainkat. De a legnagyobb különbség az volt hogy az a srác az enyém
Mikor ideért hozzám. Megcsókolt és a kezeit a derekamra tette én pedig a nyaka köré tekertem a sajátomat.
- Szia - köszönt mosolyogva és kék szeme csillogót
- Szia - köszöntem majd levettem a fejéről a sapkát és a saját fejemre raktam.
- Megyünk? - kérdezte és megfogta a kezemet
- Persze - mosolyogtam rá
Út közben elkezdtünk vitatkozni a popcornról.
- Jól van nincsen két ugyanolyan - hagytam rá és akkor megláttam  a legjobb  barátomat. Elengedtem a pasim kezét aki màr mosolygott. Odaszaladtam  Cliff  mögé majd a hátára ugrottam. Megpusziltam ő pedig fogta tovább a térdemet.
- Mi van Wild már nem elég Luke? - kiáltott oda nekem  a suli kurvája Evelyn Johnson
- Irigykedsz,Johnson? - kiabáltam oda neki gúnyosan 
- Mire lenne irigy Wild, a drogos pasidra? - kiabált gúnyosan nekem Ashton Irwin
- Fogd be Irwin! - kiabált neki oda Luke, Cliff pedig ledobott magáról.  Luke megfogta a kezemet, Cliff pedig a barátnőjét karolta  át mögöttünk. Ahogy beléptünk az ajtón mindenki minket nézet és azt nézte hogy bevagyunke állva. Milyen jó hogy nem tettem meg ma reggel!
- Mivel kezdesz? - kérdezte Luke
- Töri,te? - karoltam át a nyakát
- Irodalom
- Sok sikert - mosolyogtam rá
- Neked is,kicsim - egyre közelebb hajolt màr majdnem megcsókolt mikor jött az egyik tanár és ránk szólt
- Szia Cliff - köszöntem a legjobb
haveromnak. Ők Luke-kal elindultak a saját órájukra,én pedig Jane-el Michael barátnőjével törire.
- Jó Napot! - köszönt Mr. Green - A mai órán megkapjátok a párotokat és az éves feladatot
- Leszel velem? - kérdezte Jane halkan
- Persze
- Akkor alkossatok olyan párokat aminek az egy párja jó a másik pedig rosszabb - mondta a tanár
- Gyerekek ez így nem jó, tudjátok olvadjatok kicsit! Mondom ki-kivel legyen! - jelentette be Mr.G.
- Ne már Mr.G! - szóltam a tanárnak
- De már Miss Wild! Mint szólna Mr. Irwin-hez?
- Nem - álltunk fel egyszerre
- Ez nem kívánság műsor és Miss Wild vegye le a sapkát és cseréljen helyet Miss Johnson-nal
Elindultam  a ribanc helye felé ő pedig az enyém felé.
Mikor odaértem leültem  Irwin mellé.
- Helló ribanc,mennyi egy menet? - kérdezte halál komoly fejjel
- Neked véletlenül  nem férfi kurva kéne,Irwin? - kérdeztem gúnyosan
Erre végigmért és perverz mosolyra húzta a száját, én megforgattam a szemeimet. Csengettek. Én pedig elsőként mentem ki a teremből.

3 megjegyzés:

  1. Tetszik hogy végre olvashatok valami olyat is ami nem tündérmese.Imádom.Így tovább.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem oltári lett! *-* Várom a kövit!
    És igaza van az előttem szólónak, végre nincs benne annyi szerelem és nyáladzás ;) Csak így tovább!
    ~Gabrielle

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csípem. Nagyon bejön nekem. Nem tudok mást mondani tök jó.

    puszi: Sacika

    VálaszTörlés