2014. november 16., vasárnap

18.fejezet Egy átlagos nap

Sziasztok! 
Tudom rövid lett, de a következő hosszú lesz, és izgalmasabb. 
Jó Olvasást! Remélem tetszeni fog, és aki komizzik annak előre köszönöm:)  
UI: Bocsi a hibákért


- Ma jössz az állatkertbe? - szól bele a telefonban Michael köszönés nélkül. 
- Hánykor? - kérdezek vissza 
- Mondjuk , 2 óra múlva?  -kérdezi 
- Megfelel - mondom. 
Kikelek az ágyból, szoba társam még alszik.  Szemfedőben van, ami rózsaszí, szőke haja van. 
Bemegyek legjobb barátom szobájába, és felkeltetem. Tőle és megkérdezem az állatkerteset, ő igent mondd, 5 perc sem kell neki, hogy leesen miért nézek versenyzően. Azonnal felpattan és a fürdő felé fut, ahogyan én is. Azonban mikor beelőzöm megfogja a derekamat, de ez nem tart vissza, rugók a lábammal. Azonban megjelenik  Allison. A szőke lány befut előttünk. Csalódottan sóhajtunk fel. Mindketten bemegyünk a szobánkba. Egy fekete egyberuhát veszek fel, arra pedig egy kockás inget, majd a conversemet. Lemegyek reggelizni ahol a bátjám már ott van. Felszolgálja nekem a reggelit. Szépen megeszem majd Allison kijön és futva bemegyek. Fogat mosok, majd kihúzom a szemeimet, és kihúzom a szemeimet, majd a számat vörös rúzzsal. Megfésülöm a hajamat, majd kimegyek. Szobában felveszem a sapkámat. Felveszem a táskámat, és lemegyek. 10 perc múlva Arthi is lejön így útnak indulunk. Gyalog megyünk el az állatkertig. Ott Luke-ot látom meg mivel csak ő van ott. Puszit nyom az arcomra. Ha tudná, hogy holnap nem vele leszek hanem Ashton-nal. 
- te, nem ez volt a suliban az a nyominger gyerek? - kérdezi 
- De igen én voltam - mondja - és van nevem is. Arthur O'Brian 
- Luke Hemmings - mondja a barátom aki megfogja a kezemet. 
Ezután megjön Cliff és Emma. majd Cal, és Ashton is. Ash kivételesen egyedül. Megvettük a jegyeket majd bementünk. Mindenki Arthur-t kérdezte mindenről. Főleg a barátnőjéről. Aztán arról, hogy ismerkedtünk meg. Én és Ash lesem vettük egymásról a szemünket, ez eddig nagyon senkinek nem tünt fel. Ezután Luke a pingvinekhez akart menni, és persze nekem vele kellett menni, mivel csak ő van oda a pingvinért ezért csak mi ketten mentünk a srácok addig elindultak máshová. 
Luke mint valami kislány hiszti rohamot kapott egy pinvintől aki odajött az ablakhoz. Luke mutogatott az állatnak meg mindenféle baromságot csinált amin jót mulattam. 
- Luke, gyere menünk kell - mondtam 
- Ne már, kicsim maradjunk itt - kéri 
- Luke...nem! - mondom és megcsókolom. 
- Így már jössz? - kérdezem szorakozottan. Kezeit nem vette le a derekamról. 
- Még egy csókért - súgta 
És megcsókolom. Ezután együtt megyünk ki. Megtaláljuk Clifféket akik nem tudják hová menjenek. 
- Menjünk a kenguruhoz - mondja Emma mire mi többiek felhorkanunk. 
- Drágám, mi ausztrálok vagyunk, annyi kengurut láttunk, hogy a könyökünkön jön ki - mondja Cliff 
- De, Luke is elment a pingvinhez - mondja 
- De oda csak egyedül mentünk - mondom 
- Igaza van  - mondja Ashton. 
Ezután mindenki elindul a maga dolgára. Mi még maradunk az állatkertbe. Végig megyünk az egész állatkerten. Ezután elmegyünk moziba és megnézzünk valami vígjátékot. Ezután Luke elhív a Harag premierjére amire boldogan megyek vele. 
Ezután haza megyek. Otthon nincsen senki, így leülök a kanapéra. Bekapcsolom a tévét, és valami vígjáték sorozat megy éppen amit nézek. 15 perccel később csengetnek. Ajtót nyitók, Ashton van ott. Bejön és mikor becsukom egyből megcsókol. Visszacsókolok. 
- Hiányoztál - mondta 
- te is - súgom és elmosolyodom. 
Megcsókolom. A kanapéhoz visz. Leültet, majd ő is mellém ül. 
- Megmutatod a szobádat? - kérdezi  mosolyogva 
Megfogom a kezét, és felviszem a szobába. Körbe nézz, észreveszi a másik ágyat mire elmesélem mi történt és hogy ki lakik itt. Ashton magához húzz majd megcsókol. Felkap és az ágyra fektet. Nyakamat csókolja, én pedig közben szenvedélyesen nyögök. Ekkor pedig kinyillik a bejárati ajtó. 
- Itthon vagyok! - hallom meg Arthur hangját. 
Ashton kérdően nézz rá. Feláll ahogyan én is. Hangosan kezdünk el beszélgetni átlagos dolgokról. 
Kimegyünk a szobából és lemegyünk. Arthur kérdően nézz ránk. Ashton elköszön és elmegy. Én a konyhába megyek valami kajáért. Megcsinálom magamnak a szendvicset. Mikor kilépek a konyhából Arthur előttem áll. Leültet az egyik bárszékre, ő elém ül. 
- Mi ez? - kérdezi 
- Egy szendvics, kérsz? 
- Spencer...tudod nem erre gondolok. - mondja 
- Akkor mire? - kérdezek vissza 
-  Nem is tudom..mondjuk arra hogy  mit keresett itt Irwin? - kérdezi 
- Beszélgetünk - válaszolom 
- Akkor ezért van kiszívva a nyakad és a félrúzsod az ő ajkán volt - mondja 
- Mi közöd van hozzá? - válaszolom 
- Mondjuk annyi, hogy megcsalod a barátodat - válaszolja 
- És ő nem ezt tette - mondom 
- Engem ez a rész hidege hagy Spencer, de Luke szeret téged, ez a gyerek.... - kezdi 
- Én is szerettem Luke-ot, de Ashton-t is szeretem. - kiabálom 
- Spencer ez akkor sem megoldás - kezdi Arthur lassan, de én ott hagyom. Kimegyek a teraszra és elszívok egy cigit. Nem is tudom mit vártam Arthgur-tól ha megtudja. Arthur a hűség mintaképe, várt a nőjére, és persze egy szent. Nem érdemel meg engem mint barát. Visszamegyek. Megkeresem őt, és megölelem. 
- Bocsánat, igazad van - mondom. Nem mondd semmit csak megpuszil. 
Ezután elmegyek zuhanyozni. Felveszem a pizsimet, és kapok egy üzenetet. 

Áll még a találkozó holnap Oxfordban? - Ash 
Igen - Spenc

Bemegyek a szobába. Lefekszem aludni, de nem sikerül valahogy elaludni. Allison még nincsen itthon azonban, apáék már igen. Mivel nem tudok aludni gyorsan felöltözöm, és elmegyek. 10 perc múlva Cliff-hez érek. Szőke haverom, megölel. Beenged majd megengedi, hogy vele aludjak és mint mindig a testünk pontosan illeszkedik a másikéhoz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése